onsdag 24 augusti 2011

Something good can work

De första dagarna och hjärnan processar för fullt för att hantera alla nya intryck. Inte haft tid att ta med mig kameran något, så det blir lite kort från mobilen istället. Det är mycket information och praktiska grejer så här i början, men vi har fått några få uppgifter. Första dagen fick vi bygga barkbåtar, igår sprang vi omkring och gjorde frottage och idag konstruerade vi drakar. Lite dagiskänsla på uppgifterna och jag ÄLSKAR det! Skönt att få sätta igång lite kravlöst sådär och det bara kliar i fingrarna efter att få sätta igång på riktigt. Jag kommer ifrån en helt annan plats nu än när jag började på Gotland och jag ska verkligen njuta och ta vara på hela det här året, det kommer bli awesome, det känner jag nu med säkerhet!

2 kommentarer:

mamma sa...

Det låter härligt,,kram :)

DB sa...

Roligt att få göra något man tycker om! Vilka fina bilder.