onsdag 23 februari 2011

14

Jag kan inte riktigt greppa att det är hela 10 år sen jag var 14. 10 år!!! Ett helt decennium! Det är ju skitlång tid! Det var liksom vid 14 då allt förändrades. Man blev så medveten om sig själv och omvärlden på ett annat sätt. Man var fångad i sig själv och bara så mitt uppe i tonåren att man knappt fick nån luft. Så på ett sätt så är det ganska skönt att det var 10 år sedan man var 14 men samtidigt så känns det ibland som om det inte har hänt så mycket på 10 år. Jag är fortfarande en osäker glasögonorm med prestationsångest som mest av allt bara vill hångla med någon...

2 kommentarer:

Denisa sa...

Kul att du gilla dom! Köpte glasögonen på Smarteyes.

Fyller du år just idag?
Jag är också 24.. najs!

Denisa sa...

Grattis i efterskott då! 24 är en bra ålder :)