fredag 31 december 2010

2010

Det här året blev inte alls som jag tänkt mig när jag sammanfattade 2009 men det behöver ju inte vara ett dåligt år ändå. Jag blev kvar här i hemstan och konstigt nog så trivs jag bättre än någonsin. Det kommer finnas tid att flytta härifrån i framtiden.

Bäst: Flytten från pappa, hundköpet och all planering inför det, skrivarlinjen på distans.
Sämst: Sömnlöshet, oförmågan att kunna planera, data- och kamerastrul.
Kärlek: Lite, men bara en sån där dålig "mår illa konstant och vet inte vad jag ska ta vägen"-kärlek.
Resor: London i april. Och ett par utflykter runt om här i Sverige.
Musik: Här är ett gäng bra låtar från året.
Saker jag önskar jag gjort mer av: Tränat, pluggat mer strukturerat, skrivit och läst.
Saker jag önskar jag gjort mindre av: Tittat på dålig tv, ätit onyttigt.
Begravningar: 1 st Bröllop: 0 st
Planer för nästa år: Ta studenten (äntligen!), Uppfostra Kumo så gott jag kan, Komma i form, Ha jävligt roligt och inte oroa mig så mycket.

Gott nytt år allihopa. Vi syns 2011

Inga kommentarer: