fredag 2 juli 2010

Midsommar

Så. Här är lite bilder ifrån förra veckans midsommarfirande. Orkade inte redigera dem, men men. Jag följde i alla fall med till ett litet ställe utanför Östhammar med några utav mina Uppsala-kompisar där vi åt, drack, badade och skrattade. Jag fick ungefär 100 myggbett, men det var det värt för en sån trevlig och fin dag.
Väl framme vid stugan stod hunden Latto och tog emot oss

Vi grillade lite korv till lunch

Jag och Andrea plockade lite blommor

Grabbsen på g ner till samhället

Bad

Min mobil tyckte att vi var i Finland

tillbaka i stugan igen blev det massa massa mat och snaps

Batmansnapsen

sen gick vi ner till stranden

Andrea

Danne

Jakob
Anton

Elmis, Danne, Martin, Olsson

Elmis & Carl

Kvällsbad

2 kommentarer:

Josefin sa...

Synd att ni inte var i Finland :(
Ser ändå ut som om du/ni hade en fin midsommar!

sara sa...

Midsommar i Finland hade inte varit helt fel det heller. Skulle så gärna vilja åka till de tusen sjöarnas land och hälsa på dig. Saknar ju!