söndag 6 juni 2010

Vinyl och trycksvärta

Med dessa två har jag idag utökat min hittills väldigt blygsamma vinylskivs-samling. Är lite pepp på att åka på Lovebox i London och se Roxy Music i sommar, men det känns inte riktigt som att det går hand i hand med min pengaspararplan. Sååå nej, jag får stanna hemma och lyssna på min skiva istället. Typ samma sak eller?... Suck! Skulle även inte tacka nej till att se Yeasayer eller Cut Copy, Hot Chip och... men nej. Nej nej! Inget London för mig. Tyvärr.

Den här veckan har ingenting hänt. Det enda jag vet är att jag har jobbat, men jag minns inte riktigt någonting annat. Och nästa vecka; MERA JOBB! Suprise suprise liksom! Mina leder äter upp sig själva över allt detta stillasittande, och mina fingrar har utvecklat trycksvärtstålig hud. Hoppas på lite mer medgång när det gäller mitt lägenhetsletande också. Hallå medgång?! Kom igen bara lite! Kom igen shyssta´rå! Vore även bra om jag fick lite besked snart om kurserna som jag anmält mig till i höst, men det tror jag är lite för mycket begärt. Jag nöjer mig med besked om lägenhet. Och sen på söndag blir det lite roadtrip ner till Värmland för att hälsa på en hunduppfödare. Så förhoppningsvis en lite mer minnesvärd vecka.

Inga kommentarer: