söndag 13 juni 2010

Vecka 23

Jodå, vecka 23 blev lite mer minnesvärd. Mycket jobb, jooo, men nu är det bara lite lite kvar och sen blir det ledigt ett tag. Ska bli skönt. Har inte hunnit kicka igång Sommar Snygg & Smart alls! Och lägenhet har jag lyckats fått tag på... tror jag. Självklart ska det krångla en massa, men om det löser sig så flyttar jag redan till månadsskiftet. Medgång, man tackar! Äntligen liksom! Värmlandstrippen blev uppskjuten ett par veckor för att uppfödarens hundar var lite upptagna med löp och allt som det innebär. Och det är ju så att varken folk eller fä är särskilt representativa när de är dödskåta sååå, bättre att vänta tills det gått över. Nästa vecka tänkte jag bli klar med sorteringen av mina saker som jag påbörjat under den här veckan. Jag har vräkt ut allt i pappas källare och tanken är att jag ska sälja bort att jag inte vill ha på loppis nästa söndag. Ska även få lite brev skrivna och träffa lite vänner som jag inte sett på länge. Peppar för fortsatt brahet!

1 kommentar:

ida sa...

kul att det går framåt! Imorgon kör jag och pappa ner mina möbler så snart är det klart hemma hos mig. Bara att säga till så kan du väl komma över?! =)