fredag 12 februari 2010

allmänt ospännande

Äntligen klar med det som låg och spökade från förra terminen. Gick sådär, men nu är det klart. Och får tydligen högsta betyg ändå. Pinsamt! Pinsamt att jag blir nervös och gnäller och ylar och sen ändå får mvg. Men det finns inte i min värld att faktiskt vara bra, duga. Dumt! Nu är det bara framåtblickande som gäller! Var och vad osv.
Dricker hallon&tranbärs-detox. Ganska kul, att fokusera på drickandet, har ändå inget bättre för mig. Får se om magen slutar vara en tjock å tung knysta.
Saknar min kamera, saknar sällskap. Kom hit och berätta hemligheter, prata sanningar och dricka te. Promenad? Ligga stilla stilla och bara andas? Titta på OS! Ja herregud OS börjar ju! Får titta på OS ensam då, och dricka detox, gå på aerobics (jag har köpt nya träningskläder som ANDAS!), läsa lite, skriva lite... Aah, det blir nog en ganska ospännande helg det här.

Inga kommentarer: