onsdag 10 augusti 2011

Snart...

Nu är det inte långt kvar. 10 dagar närmare bestämt. Har inte haft tid att uppdatera här då all tid gått åt till jobb och plugg, och Kumo såklart. Okej lite annat också, men mest det! Är i alla fall klar med sommarens alla utskick och 2 av mina kurser. Har fortfarande en heeel del kvar, men det får se till att lösa sig på nå vis. Lär väl sätta igång och packa snart också, men jag har ju ganska bra rutin på det där med flyttpackning så. Jag tror inte riktigt det har sjunkit in att jag faktiskt flyttar snart. Jag har liksom inte riktigt tänkt på det, eller reflekterat så mycket över det. Bara att nog kommer bli väldigt kul att göra något annat ett tag, och träffa lite nytt folk. Jag har liksom inte riktigt haft tid, eller lust att tänka på det. Det har känts mer naturligare att bara ta det som det kommer, vilket är en ganska ovan känsla för mig som normalt sätt överanalyserar allt och bygger gigantiska luftslott i huvudet. Ganska skönt att slippa det den här gången faktiskt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Kommer du till Uppsala ngt innan du åker? Tänkte på alla boxar. /ida