måndag 25 juli 2011

Todays stuff

Det är bara 4 ynka veckor kvar tills jag flyttar ner till Småland. Känns ganska stört, vips bara! Har så mycket jag måste hinna med innan dess. Det är inte utan att jag känner mig lite stressad. Men det är ju som vanligt självförvållat pga dålig planering och usel disciplin! Ja ja...

Idag struntade jag i att jobba och har sysselsatt mig med annat istället. Det kom hit en kvinna och intervjuade mig till exempel. Jag har nämligen tackat ja till att ingå i en studie om unga svenskars utsatthet i barndomen. Jag tyckte det lät intressant och man fick dessutom ett presentkort på 400 spänn som tack för besväret. Sen så tog jag en sväng till västerås och lämnade in min iphone på lagning. Jag tappade ju den i backen för någon månad sen, typ nästan precis efter att jag fått den. Skitgrej! Tål ju ingenting! Efter en runda på stan så råkade jag även handla lite kläder på sommarrean också. 2 par byxor, 1 par tajts, 1 tröja och 5 toppar råkade det bli, men jag kände att jag ville ha lite nytt till hösten å så. Och det är ju trots allt löning idag. Och det var ju REA! Och alla vet väl att meningen med livet är att KONSUMERA!!

Nu tänkte jag runda av den här dagen med att lägga mig i badet och läsa lite. Känns lite pissigt att jag knappt hunnit läsa någonting än i sommar, och skrivit ännu mindre.

1 kommentar:

köras brattas sa...

meningen mä live: konsumtion <3