tisdag 31 maj 2011

I'm on G

Jorå. Det går bra. Högen med skoluppgifter minskar sakta men säkert. Kommer antagligen inte bli klar tills söndag, men har fixat en lösning på det, så jag behöver inte gå under av stress. Bra det! Det vore sorgligt.

Har sagt upp lägenheten och det är nästan så jag ångrar mig lite. Det är så svalt och skönt här inne, solen ligger aldrig på. Kommer jag få tag på en sån lägenhet igen? Samtidigt känns det skönt att lämna staden, för en gångs skull lite (om än så lite) motvilligt. Småland kommer bli så bra! Och spännande!

Sommaren kommer också bli bra, så länge jag är lite skärpt och inte sackar av med plugget. Mycket hund och umgänge och jobb hoppas jag på, och böcker! Massa böcker ska jag läsa. Poesi! Och nån dystopi kanske kanske? Nu ska jag gå å lägga mig, imorgon kommer lillasyster över och hjälper mig med lite skoluppgifter. Bra de!

Inga kommentarer: