onsdag 18 maj 2011

The future

Så vad gjorde jag egentligen i Småland härom helgen? Jo jag var på intervju på en folkhögskola, Grimslövs folkhögskola närmare bestämt. Detta för att jag sökt deras linje Konsthantverk och Design. Jag fick träffa elever och lärare och se skolan och omgivningarna, och jag tänkte att "här skulle man kunna trivas". Och sen, bara en dag efter att jag kommit hem därifrån, så damp det ner ett brev i hallen. Jag var antagen! Så i slutet av augusti så flyttar jag och lillplutt ner till Småland för att leva folkisliv. Spännande!

2 kommentarer:

Johanna Dahlgren sa...

Grattis Sara! Det blir folkhögskola för mig också i höst fast jag flyttar uppåt till Kalix för att gå deras Film och tv-linje. :)

sara sa...

Grattis själv Johanna! :D Ska bli så himla skönt med ett till folkis-år. Kalix alltså? Låter himla spännande!