måndag 14 februari 2011

Vecka 7

Egopic *yey*

Så...Vad händer den här veckan då? Mighty busy om jag sköter mig så att det inte blir ännu mer mighty busy nästa vecka då jag antagligen lär jobba lite. Texter till nästa skrivarträff ska läsas och kluras över. Har precis skickat in mina texter och jag lyckades faktiskt få ihop något, är lika imponerad över det varenda gång. Arbeten i historia som ska göras klart och andra som ska sättas igång. Lite bilduppgifter. Sista detoxveckan är det också! Har fått hem lite glasögonbågar som ska provas. Utväxt som bör färgas. Kanske gå ner till Fru Fin och få bryn och fransar fixade? Lite småpyssel sådär som vardagen är som mest... Men på söndag ska jag och lillplutt på vår första utställning! Så lite extra bordsträning ska vi nog trycka in i veckan också. I´ll keep you updated!

Inga kommentarer: