onsdag 26 januari 2011

2010 i mobilen

Nu har det i och för sig snart gått 4 veckor in på det nya året, men jag tänkte visa ett par mobilbilder från förra året, som en liten sammanfattning vad som egentligen hände. Hepp hepp:

Gnistrande vinter i början av året
Ibland var jag 50-tals chick,
Ibland mer 80-tal
Mycket mys med Smulan blev det när jag bodde hos pappa
Som här framför OS

En del secondhand-shopping blev det under året. Ville verkligen ha de där vaserna till vänster, men de var så dyra!
Rummet hos pappa
Äta fin frukt i fin tallrik


Detoxfrukost
jobb på trinity
jobb hos fru fin
Vinter/vårpromenad med solbrillor å luggtofs
Ett par böcker har man läst under året
Fick låna syrrans dator efter att min kraschat
en del tv-serier har det också blivit
Häng i Härliga Hälsingland behövs emellanåt
Det blev äntligen vår och jag köpte ett nytt läppstift. Bewitching coral
Häng i Uppsala emellanåt med denna tjejen...
...och den hära sötnosen

Tristressen hos pappa,
Och sen äntligen flytt till nya lägenheten
Det blev sommar. Rätt mycket häng vid finntorpsbrottet.
Drack lite sånt här
Var på Arvikafestivalen och såg bl.a Simian mobile disco.
Sen blev det höst. Jag pluggade, eller inte...
Jag stickade en löskrage
Den här lilla myskillen flyttade äntligen in
Och det blev monstervinter igen.

Inga kommentarer: