onsdag 10 november 2010

vertikal/horisontell

Om jag gjorde saker hela den tiden jag var vaken, då skulle jag få jättemycket gjort! Men det mesta av min vakna tid går åt till att vara skittrött, å då är det lite bortkastat att i huvudtaget vara vaken. Det är en väldigt speciell livsstil att vara sömnlös... Idag har jag i alla fall lyckats koncentrera mig i 5 timmar utan några större avbrott för att skriva en inlämningsuppgift i historia. Måste vara nån form av årsbästa!Yey! Har inte haft något emot att stanna inne och plugga idag i alla fall. Har varit värsta snöstormen ute! Och jag som har gått omkring och sagt att jag inte har något emot vintern. Men det är en viktig skillnad mellan vertikalt fallande snö och horisontell! En mycket viktig skillnad...
Så här glad var jag över första snön för 2 år sedan. Inte riktigt lika glad över den idag...

Inga kommentarer: