lördag 6 november 2010

Some good, some bad:

Bara 2 veckor tills jag får åka till Säffle och träffa valparna. Har fått se lite kort på underverken och de är helt underbara. Läääängtar!

Har jobbat hela veckan. Har lyckats fått en massa blåmärken på benen efter allt bärande av alla lådor. Kroppen känns slapp och svag. Är trött mest hela tiden. Försöker vända sömnen rätt, det går bara sådär. Längtar som sagt efter valpen. Ska bli så himla skönt att tvinga mig själv till välbehövliga rutiner. Rutiner är underskattade! Ligger efter i skolan, är nästintill omöjligt att plugga när man är ständigt trött och ofokuserad. Allt känns så oinspirerande och frusterande, men får ändå tjocka klumpar av prestationsångest i magen som inte precis gör saken lättare. Till råga på allt måste jag snart börja planera vad och hur jag ska göra nästa termin. Vilka kurser? Distans eller inte? osv. Och jag som är så trööött!

Inga kommentarer: