måndag 30 augusti 2010

Suprise suprise!

Och jag som trodde den här dagen skulle bli sämst. Man skulle lätt kunna tro det med tanke på föregående inlägg. Men: krassligheten blåste bort huxflux. Tog en kopp tranbärste och tillät mig känna mig riktigt ynklig i sängen i sisådär 30 min, sen kändes allt bättre. Lyckades skriva 3 A4 på historiauppgiften som jag som vanligt skjutit upp in i det sista. Kändes mycket bra och självklart inte alls lika jobbigt och misär som jag föreställt mig. Sen trallade jag iväg till residentstaden för en psykologilektion. Perception på schemat. Jaja. Sen träffade jag min lilla sweetheart Alida som jag inte träffat sen valborg (som fotona är ifrån) för en fika/lunch och snart snart ska hon komma hit till mig och vi ska äta dinkelscones och prata om allt allt allt. Så det blev ju en bra dag ändå. Och en bra bra kväll!

Inga kommentarer: