tisdag 27 april 2010

bra...

Är alldeles för trött för att egentligen orka någonting alls. Men ska likväl försöka ändå. Känns som det enda jag gjort de senaste två veckorna är att titta på south park och ätit mackor med för mycket smör på. Seriöst; det enda! Finns ingen hejd. Hejd hejd! Snart ska jag gå och prata med någon om min framtid. Den blir nog inte så spektakulär som jag tänkt. Men varför vill man ha spektakulär? När man kan få bara lite bra? Inte särskilt bra nu, men det får gå ändå. Har köpt ett nytt fint läppstift och en overhead-apparat, det är i och för sig bra. Men det behövs mer, inte saker, men annat. Sallad, starka muskler, rågmjöl, tusch, hembjudningar, tv-spelskvällar, promenader, ugnsgratänger, böcker, brev osv. osv. Då blir det bra!

2 kommentarer:

ida sa...

Du är så välkommen när jag fått ordning på min lägenhet! Då kan du iaf få hembjudning, promenad, ungsgratäng med sallad och så kan du få låna mina hantlar och få träna lite muskler. TV-spel är det dessvärre ont om...

sara sa...

Du är snäll du Ida. Jag tar med mig mitt gamla nintendo så kan vi spela super mario :)