måndag 8 februari 2010

osv

Sparar dagar som fredagen i bröstfickan. En mycket fin och bra dag. Precis som utlovat. Precis som jag lovade.
Kommer inte ifrån hur mycket jag gillar den här vintern. Den är så vacker och jag älskar när den nyper mig i kinderna men låter mina fötter förbli torra.
En massa stora saker i magen just nu, mer om det sen. sedan. senare. kanske...
Får se. Skulle kunna skriva en bok om magen, om allt som någonsin bott där. Magboken. Eller? Kanske en helkroppsbok? För i lungor, hjärta, höft, axlar, strupe, fingertoppar, knän, handleder har det också bott en massa, minst lika viktiga. Jag ber att få återkomma.
Idag lär det bli en massa praktiskt retorik, har varit hemskt hemskt duktig på att skjuta upp det.

1 kommentar:

ester-lisa sa...

Jag har gett dig en bloggaward!
Klicka på länken nedan för att få veta mer!
http://www.ester-lisa.papper.fi/post/106980/