torsdag 3 december 2009

Home sweet home

Kom precis innanför dörren efter en vecka i hemstan. Saker som har planerats, fixats.
Flytt om cirka två veckor. Dit. "Hem".
Mellanlandar i brist på någon annanstans att ta vägen.

Fyllde mina dagar hemma med massa Jane Austen, te och en oförklarlig syrebrist. Som att luften inte innehöll något min kropp ville ha.
Har känt mig mycket svag när jag hade behövt känna det motsatta.
Självförvållade minnesförluster, fall; läxor jag tycker att jag borde ha lärt mig vid det här laget...

Men får försöka kämpa på nu de här två veckorna. Plugga plugga! Och äta upp alla mina konserver så att jag slipper ta med dem.
Sälja min soffa. Slänga en massa skit. Osv osv...
Och jag har fått låna pappas pick-up-truck så att jag ska kunna fixa allt det där.
Så.Najs.Med.Bil!

Inga kommentarer: