måndag 7 december 2009

Hello Mitten

helgen lyckades jag sticka färdigt min allra första vante. Kände att jag ville ge mig på något mer avancerat än halsdukar. Den blev absolut inte perfekt, långt ifrån. Men den liknar fortfarande en vante mer än någonting annat. Och det var ju lite det som var meningen... Sticka är jättebra att göra när man har 1 miljon andra saker att göra men som man inte orkar ta tag i, men ändå inte vill låta apatin helt ta övertaget. Bara en högervante som fattas nu innan jag har både mössa, halsduk och vantar i senapsgult. Hejja hejja!

3 kommentarer:

Lisa sa...

men jag vet! och har en väl börjat sticka så är en fast. jag vill också sticka ett par vantar, för det har jag aldrig gjort förut!

Bride of Wire sa...

vilken fiiin! :D

Morning Toast sa...

vad snygg du är i håret! och vantarna är också snygga. :)